Gruppo Folcloristico Pasian di Prato

Link Consigliati

Pagina con link a pagine web di associazioni, gruppi folcloristici, band musicali, e altro, che sono state in contatto con il Gruppo Folcloristico Pasian di Prato. Se avete fatto un link al nostro sito, contattateci che ricambieremo il favore!

LINK CONSEÂTS – Pagjine cun link a pagjine web di associazions, grups folcloristics, band musicâls e altri che a son stadis in contat cul Grup Folcloristic Pasian di Prât. Se o vês fat un link al nestri sît, contataitnus che o tornìn il plasê!


ASSOCIAZIONI

A.G.F.F.” – “Associazione fra i Gruppi Folcloristici della Regione Friuli Venezia Giulia” – L’ A.G.F.F. nasce di fatto nel 1986 e da allora il suo scopo è stato quello di unire i gruppi folkloristici della regione, ma in particolare si è fatta promotrice di iniziative atte a sensibilizzare i giovani alla danza folklorica.

“Associazion tra i Grups Folcloristics de Regjon Friûl Vignesie Julie”- L’A.G.F.F. e nas di fat intal 1986 e di in chê volte la sô finalitât e je stade chê di meti adun i grups folcloristics de regjon, ma in particolâr si è fate promotore di iniziativis cu l’obietîf di sensibilizâ i zovins ae danze folcloristiche.

U.F.I.” – Libera associazione di Gruppi Folkloristici, l’Unione Folclorica Italiana si configura come un “servizio per lo scambio di esperienze di lavoro; per lo studio e soluzioni di problemi di comune interesse anche attraverso attività di consulenza; per promuovere la circolazione di notizie e informazioni utili a facilitare l’attività spe-cifica dei Gruppi”.

Libare Associazion di Grups Folcloristics, la Union Folcloriche taliane e rapresente un servizi pal scambi di esperiencis di lavôr, tal studi e soluzion di problemis di comun interès ancje a mieç di ativitâts di consulence; par promovi la circolazion di notiziis e informazions utilis a facilitâ la ativitât specifiche dai Grups.

  “U.G.F.” – Unione dei Gruppi Folcloristici del Friuli Venezia Giulia, viene costituita con l’obiettivo di riunire in un’unica associazione tutti i sodalizi che svolgono attività folcloristica e di porsi così come riferimento qualificato per enti pubblici e privati.
All’UGF aderiscono la quasi totalità dei gruppi sia giovanili che adulti e delle associazioni regionali operanti nella regione.
U.G.F. offre ai gruppi aderenti attività consulenza, di supporto e promozione delle attività folcloristiche.
E’ stata riconosciuta dalla Regione Autonoma Friuli Venezia Giulia quale associazione rappresentativa del movimento folcloristico regionale.

Union dai Grups Folcloristics dal Friûl Vignesie Julie, e ven costituide cu la finalitât di meti adun, intune uniche associazion, ducj i sodalizis che a davuelzin ativitât folcloristiche e di jessi un riferiment cualificât par ents publics e privâts. Al U.G.F. a aderissin la cuasi totalitât dai grups, sedi di zovins, sedi di adults e des associazions regjonâls che a operin in regjon. L’ U.G.F. e ufrìs ai grups che a aderissin, consulence di supuart e di promozion des ativitâts folcloristichis. E je stade ricognossude de Regjon Autonome Friul Vignesie Julie tant che associazion rapresentative dal moviment folcloristic regjonâl.


BAND MUSICALI

   NOSISA” – La band che ha rivoluzionato la musica in Friuli è ora on-line per farvi conoscere la storia, i segreti e tutto ciò che la resa una delle migliori formazioni folk-rock italiane. Scoprite chi sono i Nosisà e i loro nuovi progetti ma soprattutto perchè qualcuno li ha definiti: la “Fairport Convention” del Friuli.

La band e à rivoluzionât la musiche in Friûl e je cumò on line par fâus cognossi la storie, i segrets e dut ce che le à rindude une des miôr formazions folk-rock taliane. Scuvierzêt cui che a son i Nosisà e i lôr gnûfs progjets ma soredut parcè che cualchidun ju à definîts la “Fairport Convention” dal Friûl.


GRUPPI FOLCLORISTICI

ZPIT NOWA RUDA” – Zespol Piesni I Tanca “Nowa Ruda” – Gruppo Folcloristico polacco, che ci ha ospitati nella torunèe in Polonia dell’estate 2004 (Il sito è della casa della cultura di Nowa Ruda – MOK).

Grup Folcloristic polac, che nus à ospitâts inte tournée in Polonie intal Istât dal 2004 (Il sît al è de cjase de culture de Nowa Ruda – MOK).