Gruppo Folcloristico Pasian di Prato APS

Folclôr tal cûr 2021

Sapete cos’è Folclôr tal cûr?
È un riconoscimento a coloro che si sono distinti nel sostegno e nella trasmissione costante delle tradizioni e della cultura friulana.
Ideato dall’A.G.F.F. (Associazione tra i Gruppi Folcloristici Friulani), è assegnato con cadenza biennale: viene scelto un membro per ogni gruppo aderente all’Associazione stessa e viene premiato in una serata di gala, organizzata di volta in volta in una sede diversa, ospiti di un sodalizio dell’A.G.F.F.
La prima edizione di Folclôr tal cûr si è svolta a Pasian di Prato nel 2003; da allora, rappresenta un’occasione per fare un plauso alle persone che tramandano senza sosta il folclore.
Anche il Gruppo Folcloristico Pasian di Prato premia un suo componente, attivo da molti anni.

La persona scelta per Folclôr tal cûr 2021 è Silvia Agnolin!

Silvia, componente estremamente attiva nel nostro Gruppo, ha da sempre dimostrato tenacia e impegno nel trasmettere le tradizioni e la cultura del nostro Friuli.
Prima come danzerina e ora come parte integrante dell’orchestra, Silvia fa parte del nostro Gruppo da ben 33 anni.
“Silvia, carattere forte e deciso, onesto e leale, hai saputo cogliere nuova forza e nuovi stimoli nelle situazioni avverse della vita, per ricucirti con determinazione un nuovo ruolo nel folclore e nel nostro sodalizio. Sei per tutti noi un esempio di tenacia e amore per i buoni rapporti umani e per le nostre tradizioni.”

(i ragazzi del gruppo)

 

Savêso ce che al è Folclôr tal cûr?
Al è un ricognossiment a chei che si son distints intal sostegn e inte trasmission costante des tradizions e de culture furlane.
Ideât de A.G.F.F. (Associazion tra i Grups Folcloristics Furlans), al è assegnât cun cadence bienâl: al ven sielzût un component par ogni grup, che al aderìs ae Associazion stesse, e al ven premiât intune serade di gale, inmaneade di volte in volte intune sede diferente, ospits di un sodalizi de A.G.F.F.
La prime edizion di Folclôr tal cûr si è davuelte a Pasian di Prât intal 2003; di in chê volte, al rapresente une ocasion par fâ un preseament aes personis che a tramandin cence fin il folclôr.
Ancje il Grup Folcloristic Pasian di Prât al premie un so component, atîf di tancj agns.

La persone sielzude par Folclôr tal cûr 2021 e je Silvia Agnolin!

Silvia, componente une vore ative tal nestri Grup, e à simpri dimostrât tignince e impegn intal trasmeti lis tradizions e la culture dal nestri Friûl.
Prime come balarine e cumò come part integrante de orchestre, Silvia e fâs part dal nestri Grup di ben 33 agns.
“Silvia, caratar fuart e determinât, onest e leâl, tu âs savût cjapâ gnove fuarce e gnûfs stimui intes situazions contrariis de vite, par tornâ a cusîti cun determinazion un gnûf rûl tal folclôr e tal nestri sodalizi. Tu sês par ducj nô un esempli di indurance e amôr par bogns rapuarts umans e pes nestris tradizions”.

 

                                   

About