Gruppo Folcloristico Pasian di Prato

Folklore ai tempi del coronavirus

Purtroppo sappiamo tutti cosa sta succedendo a causa del coronavirus: la maggior parte di noi chiusi in casa in quarantena, attività azzerate, lunghe e ordinate file per fare la spesa, incertezza, paura. La lista è lunga purtroppo. Anche noi del Gruppo Folcloristico Pasian di Prato ci siamo dovuti chinare di fronte a questo doloroso quanto imprevisto evento, annullando di fatto tutta la nostra attività da ormai qualche settimana e chissà ancora per quanto e senza certezze per il prossimo futuro, condividendo con pazienza la situazione come stanno facendo tutti. La tecnologia però ci ha permesso di rimanere uniti, scambiarci saluti, pensieri, battute, giochi ma anche messaggi di amicizia e addirittura di poter organizzare un incontro di poesia online, durante il quale ci siamo tutti virtualmente riuniti per un pomeriggio ognuno da casa propria.

E’ proprio grazie a questi momenti che noi del gruppo riusciamo a stare uniti in questo momento in cui, più che mai, abbiamo bisogno di sentire gli affetti e le amicizie presenti.

Vogliamo quindi dedicare a tutti i nostri amici vicini e lontani, conosciuti durante i nostri anni di attività, un pensiero e dirvi che vi siamo vicini ovunque voi siate e qualsiasi difficoltà stiate affrontando.

Con affetto il Gruppo Folcloristico Pasian di Prato.

IL FOLCLÔR AI TIMPS DAL CORONAVIRUS

Purtrop o savìn ducj ce che al sta sucedint par colpe dal Coronavirus: la plui part di nô, sierâts in cjase in cuarantene, ativitâts azeradis, lungjis e ordenadis filis par fâ la spese, inciertece, pôre. La liste e je lungje purtrop. Ancje nô dal Grup Folcloristic di Pasian di Prât o vin scugnût pleâsi devant di chest dolorôs e imprevist event, anulant di fat dute la nestre ativitât di zaromai cualchi setemane e cuissà ancjemò par trop timp e cence ciertecis pal prossim futûr, condividint cun pazience la situazion come che a stan fasint ducj. La tecnologjie però, nus à permetût di restâ ducj unîts, scambiâsi salûts, pinsîrs, batudis, zûcs, ma ancje messaçs di amicizie e ancje di podê inmaneâ un incuintri di poesie online li che si sin ducj riunîts in maniere virtuâl par un daspò misdì ognidun di cjase sô. Al è propit in graciis di chescj moments che nô dal grup o rivìn a stâ unîts in chest moment che, plui che mai, o vin dibisugne di sintî i afiets e lis amiciziis presints. O volìn duncje dedicâ a ducj i nestris amîs vicins e lontans, cognossûts dilunc i nestris agns di ativitât, un pinsîr par dîus che us sin dongje in cualsisedi puest che o sês a stâ e par cualsisedi dificoltât che o stais frontant.

Cun afiet Il Grup Folcloristic di Pasian di Prât

 

Un fuart abraç a ducj i amîs di dut il mont di bande dal Grup Folcloristic di Pasian di Prât.

A big hug to all our friends around the world from the Gruppo Folcloristico Pasian di Prato.

An alle unsere Freunde auf der ganzen Welt eine größe Umarmung von der Gruppo Folcloristico Pasian di Prato.

Le groupe folklorique de Pasian di Prato embrasse très fort tous ses amis du monde entier.

Un fuerte abrazo a todos nuestros amigos en todo el mundo por parte del Gruppo Folcloristico Pasian di Prato.

 

 

 

 

 

About